چرا با پرینترهای جوهر افشان کارت بهداشت را چاپ کنیم؟

 

چرا با پرینترهای جوهر افشان کارت بهداشت را چاپ کنیم؟
همانطور که میدانید پرینترهای ریبونی مثل پرینترهای هایتی ، اسمارت ، فارگو ، پوینت من و ... هزینه های فوق العاده بالایی را برای کاربر دارند و همچنین هزینه خرید خود دستگاه چاپ کارت هم بسیار زیاد است ، از جمله معایب این دستگاه ها میتوان به خراب شدن ریبون یا در بدترین حالت پاره شدن ریبون های نامرغوب اشاره کرد و همچنین اگر کاربران از ریبون های اورجینال استفاده نکنند ، رنگ پریدگی بسیار زیادی را روی کارتهای چاپ شده pvc خواهیم دید ، از جمله مشکلاتی که کاربران این مدل پرینترها را برای چاپ کارت pvc دلسرد کرده است این است که اگر از کارتهای کیفیت پایینتر برای چاپ استفاده کنند ، احتمال چسبندگی کارت در باکس است و مشکلات نکشیدن کارتها را در این مدل پرینترها مشاهده می شود ، و از همه بدتر در بعضی از مدلها پرینترهای ریبونی مشاهده میشود که ریبون بر روی آن زده مثلا دویست عدد کارت پی وی سی چاپ می کند اما متاسفانه کاربر بعد از چاپ حدود 180 الی 190 عدد کارت pvc با هشدار تمام شدن ریبون روبرو خواهد شد و تمامی اینها هزینه های کاربر را افزایش میدهد ، همچنین دستگاه های چاپ کارت ریبونی تک منظوره هستند و فقط کاربر از آنها جهت چاپ کارت میتواند استفاده کند و دستگاه هیچ قابلیت دیگری نخواهد داشت و باز هم از همه بدتر اگر کاربر بخواهد دستگاه خود را به فروش برساند فقط افراد خاصی مشتری این مدل دستگاه ها هستند و شاید سخت بتواند دستگاه خود را بفروشد ، اما تمامی این مشکلات را فروشگاه و خدمات اینترنتی بهارچاپ اصفهان برای مشتریان عزیز برطرف کرده است ، شما با خرید یک پرینتر جوهرافشان به راحتی و با کمترین هزینه میتوانید انواع کارتهای ضخیم pvcرا با کیفیتی فوق العاده بالا و همچنین ضد آب پرینت بگیرین ، حالا چرا ما به شما پیشنهاد میکنیم که چرا برای چاپ کارت pvc از پرینترهای جوهر افشان استفاده کنید:
مزایای پرینترهای جوهر افشان بسیار زیاد هستند 
در نسل جدید پرینترهای جوهرافشان ، کارتریج های دائمی و همچنین سری های جدید حتی مخزن های جوهر قابل شارژ نصب شده که این امکان را به کاربر می دهد که دیگر نیازی به افراد تعمیرکار و یا سرویس کار جهت شارژ پرینتر خود نداشته باشند و فقط با خرید جوهرها که داخل بطری هستند مخزن های جوهر پرینتر خود را پُر کرده و دوباره شروع به پرینت گرفتن کنن ، و از همه بهتر به علت اینکه همیشه فشار جوهر پشت هد بسیار زیاد است ، هد گرفتگی در این مدل پرینترها بسیار پایین است ، و چنانچه کاربر حتی چند روز هم با پرینتر کار نکند ، با یه دستور تمیز کردن هد ، چاپگر دوباره به حالت عادی برگشته و کاربر میتواند دستور پرینت های جدید خود را ارسال نماید.
از مزایای دیگر پرینترهای جوهر افشان جهت چاپ کارتهای pvc میتوان به این نکته اشاره کرد ، که تقریبا در چندین سال گذشته اکثر کاربرانی که با پرینترهای جوهرافشان آشنایی پیدا کرده اند و همچنین با این مدل پرینترها کارکرده اند به این نتیجه رسیده اند که هزینه مواد مصرفی آنها بسیار بسیار پایینتر از پرینترهای لیزری و یا ریبونی میباشد ، چون دیگر هزینه لوازم مصرفی مثل فیوزینگ ، درام و ... را ندارند ، و از همه مهمتر اینکه مواد مصرفی این سری از چاپگرها بسیار فراوان و همچنین نسبت به سایر چاپگرها بسیار ارزانتر است.
همچنین چنانچه این سری از چاپگرها نیاز به سرویس و یا حتی تعمیر پیدا خواهند کند افراد سرویس کار و تعمیرکاران زیادی در این زمینه تخصص ویژه ای دارند ، اما در پرینترهای ریبونی این مسئله بسیار تفاوت دارد ، هم قطعات پرینترهای چاپ کارت بسیار نایاب و کم و هم افرادی که سرویس ویا تعمیرات پرینترهای چاپ کارت را انجام میدهند کم هستند و به همین علت گران بودن قطعات و همچنین دستمزدهای سرویس ونگهداری این مدل چاپگرها بسیار بالاتر از چاپگرهای جوهرافشان است.
و از همه بهتر این است که کاربر به راحتی با خرید یک پرینتر جوهرافشان تمامی عملیات پرینت سیاه و سفید و یا رنگی تا ابعاد A4 و یا حتی A3 را میزند و هر زمان که نیاز به چاپ کارت pvc داشت به راحتی با آپشنی که از فروشگاه و خدمات اینترنتی بهارچاپ اصفهان خریداری می کند میتواند انواع کارتهای pvcرا با کیفیتی بالا چاپ نماید.
متریال های گوناگون کارت های pvc قابل چاپ با پرینترهای جوهرافشانی که قابلیت چاپ کارت pvc را دارند مثل کارت pvc شفاف ، کارت pvc مات ، کارت pvc براق ،  کارت pvc مگنت ، انواع کارت های pvc هوشمند ، کارتهای pvc RFID ، کارتهای PVC چیپدار و ... و همچنین آپشن جدیدی که به کاربر این امکان را میدهد کارتهای pvc به ابعاد استاندارد 10*7 و 12*8 را هم چاپ نمایند ، که این موضوع در پرینتر و چاپگرهای ریبونی مثل فارگو ، هایتی ، اسمارت ، پوینت من و... اصلاً جایگاهی ندارد.
کیفیت بالای چاپ و چاپ لب به لب کارت یکی از مزایای دیگر پرینترهای چاپ کارت pvc جوهرافشان میباشد ، در پرینترهای جوهرافشان به راحتی کاربر میتواند ، رنگ مورد علاقه خود را توسط سیستم تغییر دهد و از همه مهمتر میتواند کارتها را به صورت لب به لب کارت چاپ نماید ، این مدل چاپ پس از چاپ بسیار جلوه ی زیبایی به کارتهای pvc خواهد داد.
در مدل های پرینترهای جوهرافشان شش رنگ که آپشن کاست و یا سینی کارت PVC به آنها اضافه شده اند ، کیفیت به حدی بالا است که آتلیه ها و همچنین صنف عکاسان از این مدل پرینترها جهت چاپ عکس های پرسنلی مثل عکسهای 4*3 و 4*6 و ... و یا حتی برای چاپ های عکس های آلبومی خانوادگی استفاده می کنند.
در ذیل نمونه های چاپ شده کارت های PVC توسط چاپگرهای جوهر افشان را برای شما به اشتراک گذاشته ایم ، چنانچه سوالی داشتید میتوانید با شماره تلفنهای مشاوره تماس حاصل فرمائید.

 

 
 

نمونه کارت بهداشت ویژه دفاتر خدمات سلامت و دفاتر پیشخوان دولت

کارت بهداشت چاپ شده توسط پرینترهای جوهرافشان در دفاتر خدمات سلامت و دفاتر پیشخوان دولت

چاپ کارت بهداشت توسط پرینتر

پرینتر چاپ کارت بهداشت برای دفاتر پیشخوان و سلامت

نظرات کاربران و خریداران 0 نظر

لطفا منتظر بمانید

محصول به لیست خرید شما اضافه شد

محصول از لیست حذف شد